Hos os kan du ansøge om et billigt og fleksibelt lån på vores hjemmeside, nordcredit.dk. Nu kan du få hurtig udbetaling, lav rente og betale tilbage, når du vil. Prøv et fleksibelt lån, hvor du selv bestemmer, hvordan du betaler tilbage. Du kan helt selv bestemme, hvad du vil bruge pengene på. Det kan være et nyt TV, en bil eller hvad der lige er behov for. Lad os hjælpe dig med at få det, som du ikke har penge til lige nu.

 

Mangler du penge? Lån penge i dag.

Vi har rigelig erfaring med at udbyde lån. Du kan stole på os, og vi behandler dine data efter GDPR-reglerne, og yder den bedst mulige service. Vores lån er fleksible, og den ligefremme ansøgningsproces gør, at vi kan hjælpe dig hurtigere. Din ansøgning sker online, og du kan se alle trin. Du skal bruge dit MitID, for at andre ikke kan misbruge dine oplysninger til at ansøge i dit navn. Lad os hjælpe dig med at optage et lån allerede i dag.

 

Nem og hurtig proces

Der skal ikke stilles sikkerhed hos os. Du bestemmer hvad pengene bruges til, og derfor behøver du ikke at dokumentere, hvad formålet med dit lån er. Det eneste krav er, at du er gammel nok (18 år) og har et fungerende MitID. Dette oplyses på hjemmesiden. Vores ansøgningsproces er online og hurtig, og vi behandler dine data sikkert. På nordcredit.dk kan du læse mere om NordCredit og vores forskellige lånetilbud. Hvis du har spørgsmål, så kontakt os endelig. Vi er altid klar til at hjælpe dig.

Hvis du optager et lån hos NordCredit, skal du gøre det gennem vores hjemmeside. Vi anbefaler, at din internetforbindelse er sikker, så du kommer godt igennem alle vores trin på hjemmesiden. I løbet af denne proces beder vi om flere oplysninger. Det kan der være mange forklaringer på, og vi vil bl.a. gerne være sikre på, at du er ansvarlig nok til at betale lånet tilbage. Vi skal også bruge dine kontooplysninger og dit MitID, så du kan få udbetalt dine penge.

 

Vi stiller høje krav til din sikkerhed

Vi bliver nødt til at have registreret dit MitID. Vi skal nemlig være sikre på, at tyve ikke kan misbruge dine oplysninger. Derudover skal vi have dine bankoplysninger. Vi kan udbetale dine penge nemt og uden problemer, såfremt bankoplysningerne er korrekte. Vi anbefaler dig at læse vores regler igennem. Det giver os en garanti for, at du er indforstået med vores regler. Vi vil gerne hjælpe dig på den bedste måde. NordCredit er til for kunderne.

Når du er gået igennem vores ansøgningsproces, kan vi gennemgå din profil. Herefter vil profilen og din ansøgning blive godkendt, og dine penge vil blive sendt til din profil. Fra din profil kan du hæve de penge, du skal bruge, efter behov. Du vil kunne have dit beløb den samme dag, som du ansøger, mod betaling af et gebyr for straksudbetaling. Alt efter din bank og det betalingskort, som du bruger, går der gerne et par dage, før pengene er på din konto.

Skal du bruge et forbrugslån? Det kan du få lige her.

 

Lån 2000 kr. i dag

Det sker ofte, at enkelte kunder har udfordringer med deres ansøgning. Det kan der være mange forskellige forklaringer på. Vær sikker på, at du kigger din ansøgning igennem, inden den bliver sendt ind. Der bliver vist vigtige bemærkninger eller kommentarer, hvor du skal ændre dine informationer. Det kan også være, at du ikke har godkendt vores vilkår og betingelser. Hvis du støder på et problem, så kan du skrive til os via e-mail: kundeservice@nordcredit.dk – eller ringe på tlf. 78 79 37 34.

Mange har ikke kendskab til de tekniske begreber, der omgiver det at optage et lån. Et af de begreber, som er vigtige, er ÅOP. ÅOP er et andet ord for Årlige Omkostninger i Procent. Det er et begreb, som sammenfatter alle de omkostninger, som er inkluderet i lånet. Det kan være administrationsgebyrer, renter osv. Vær opmærksom på, at ÅOP kan variere. Så vær sikker på at holde dig opdateret. Tjek ÅOP hos forskellige långivere, inden du opretter dit lån.

 

Du kan få opfyldt dine drømme

Du kan optage et billigt lån hos os. Når du ansøger om et lån, så er det springende punkt ofte tilbagebetalingsperioden eller lånebeløbet. Hos os kan du være sikker på, at vi er ærlige. På vores hjemmeside har vi en beregningsfunktion, hvor du har mulighed for at indtaste dit ønskede lånebeløb og derefter beregne, hvad du skal betale tilbage i sidste ende. Vi sikrer dig dermed, at du kan låne penge uden at overbelaste din økonomi.

 

Vi hjælper dig med at låne penge

Ud over ÅOP er fast debitorrente også et vigtigt begreb. Den kaldes også den effektive rente. Den er med til at beskrive de årlige renter og renters rente. Det skal siges, at debitorrenten kan variere, alt efter hvor ofte disse renter bliver tilskrevet det lånte beløb. Hos NordCredit er vores debitorrente unik, og satsen er 1,875% om måneden. Renten tilskrives hver måned. Det er vigtigt for os hos NordCredit, at alle vores informationer er transparente, når du tager lån hos os.

Skal du kun bruge 1000 kr.? Dem kan du låne lige her.

 

Hvad er forfaldsdatoen?

Et andet vigtigt begreb i forbindelse med lån er forfaldsdatoen. Det er den givne dato, hvor lånet skal være betalt tilbage. Denne forfaldsdato er altid mellem os og dig, og som kunde erklærer du dig indforstået, når du accepterer et af vores lån. Et andet begreb er inkasso (inddrivelse), som er ret vigtigt. Hvis det skulle ske, at du overskrider en betalingsfrist eller forfaldsdato, så bliver din sag overgivet til Gothia Inkasso, som er vores partner indenfor inkasso.

Nu skal det ikke være svært at låne penge. Lige nu kan vi hjælpe dig med at få råd til det, du har brug for. Som nævnt tidligere, kan du bruge pengene på lige det, som du har behov for. Vi sætter ikke nogen begrænsninger. Hos NordCredit vil vi gerne være sikre på, at vores kunder får det bedste ud af de penge, de låner hos os. Det eneste vi kræver er, at du betaler alle dine afdrag til tiden.

 

Spørg os hellere en gang for meget

Hvis du er i tvivl om, hvordan du kan låne penge hos NordCredit, eller har andre spørgsmål, så er du velkommen til at ringe til os. Vores kundecenter har telefontid mandag til fredag fra kl. 9 til 16. Du kan også kontakte os via e-mail: kundeservice@nordcredit.dk. Du kan også påbegynde din ansøgning, og derefter kontakte os undervejs, hvis du får problemer. Vores kundeservice hjælper dig naturligvis gerne, hvis du støder på forhindringer eller udfordringer i ansøgningsprocessen eller på andre problemer